maanantai 25. helmikuuta 2013

Mun on pakko vuodattaa innostustani tänne vielä ! :D
Käytiin lenkillä tänään illasta/ iltapäivästä, ja päätin lenkin alussa heti että nyt mä rupeen karsimaan sen Aslakin vetämisen toisia koiria päin kun niitä tulee vastaan ja keksin siihen erillisen käskyn "jätä". No me lähdettiin sitten meidän entistä asuinaluetta kohti kävelemään reipasta vauhtia, sillä tiesin siellä päin olevan siihen aikaan paljon koiria liikenteessä iltalenkeillään. Ja kuusi koiraa meitä tulikin vastaan kaikenkaikkiaan, ja neljä niistä Aslak jätti minun käskystäni. Ekaa koiraa se ei jättänyt, ja se onkin ihan ymmärrettävää, sillä uusi käsky jota ei vielä ymmärtänyt, mutta heti sen perään kun tuli niin hoksasi ja meni vetämättä ohitse :D Ja viimesen kohdalla se ei välittänyt taas sitten mun käskystä, kun sellanen pieni villakoira räksytti ja räyhäsi siellä hihnanpäässä, MUTTA olen TOOOODELLA ILONEN :D Aslak on kyllä tosi fiksu ja nopeesti oppii ! :D mun vaan täytyy löytää keinot kuinka se onnistuu, ennen yritin saada katsekontaktin sillon kun toinen koira tuli vastaa, se ei toiminut, eikä lelut, eikä namit...mutta jätä toimi ! :D jes ! nyt vaan toodella paljon harjotusta ja jämäkkyyttä, ja itseluottamusta multa vaan niin täähän menee paremmin kuin hyvin :D
hah ! Pahoittelen kovasti laatua mutta muistaakseni puhelimella otettu :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti